Indehaver af A1 Køreskole

Knud Andersen

Jeg har været kørelærer siden 1. december 1975 til Bil. Herefter blev jeg kørelærer til lastbil, påhængsvogn og bus, og året efter blev jeg også kørelærer til motorcykel.

Yderligere historie om mig og A1 Køreskole

Jeg har haft en del freelance-kørelærere til at køre for mig. Da hed Køreskolen Knuds Køreskole og var hjemmehørende i Bording.

Senere har jeg også været sammen med 2 andre kørelærere i Ikast. Da hed køreskolen Trafikskolen.

Senere lavede jeg køreskolen A1 køreskole ApS som jeg nu driver alene.

I 2006 skulle der ske noget nyt. Her blev jeg hyret af Beredskab Midtjylland til at uddanne værnepligtige til C+E kørekort.

I 2012 august stoppede samarbejdet med Beredskabet.

Herefter blev jeg hyret som instruktør til storvogn, hænger og bus på glatbane i Viborg. Har hjulpet kollegaer under sygdom og når de havde for travlt, som instruktør på Hammerum Køreteknikken.

Indimellem kørte jeg BE kørekort, generhverv og en del vejledende køretest. Har også været freelance buschauffør hos Brøchner i Sunds.

I dag uddanner jeg mest til BE-kørekort, som jeg så til gængæld kan lave på 3-4 dage, når vi har papir klar. Da det er kortere kurser (BE, generhverv og vejlendende køretest) jeg kun laver, er jeg fleksibel med min kalender og tilretter tiderne efter kundernes kalender. Jeg kan tilbyde kørsel og undervisning mellem kl. 07.00 og 17.00 på hverdage. Jeg kan også køre på lørdage med et tillæg i prisen på 125 kr./ lektion.

Kurser jeg tilbyder